Στον επανασχεδιασμό του προγράμματος συνδιαφήμισης που υλοποιεί με τον tour operator TUI Group προχώρησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).
Εξαιτίας της γρήγορης επιδείνωσης των επιδημιολογικών συνθηκών και της επιβολής καραντίνας σε ταξιδιώτες που επιστρέφουν από ελληνικά νησιά στη Μεγάλη Βρετανία και την Ολλανδία τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, κρίθηκε αναγκαίος ο επανασχεδιασμός του προγράμματος συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με την TUI Group -που αφορούσε το β’ εξάμηνο του 2020- , κάτι που ενέκρινε με απόφασή του τις προηγούμενες ημέρες ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.
Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με την TUI, προϋπολογισμού 1.237.600 ευρώ, αφορά επιλεγμένες αγορές-στόχους και είναι σε ισχύ για την χρονική περίοδο από τα μέσα Οκτωβρίου 2020 έως και τα τέλη Φεβρουαρίου 2021.
Η απόφαση αυτή «κρίνεται ως συμφέρουσα για τον ΕΟΤ και το Δημόσιο συμφέρον γενικότερα».
Κορυφαίος προορισμός για την TUI η Ελλάδα
Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα αναδείχθηκε για το 2020 σε κορυφαίο προορισμό για την TUI, η οποία θα μεταφέρει μέχρι το τέλος του έτους περίπου 1 εκατ. ταξιδιώτες στη χώρα μας.
Για πρώτη φορά, μάλιστα, φέτος ο γερμανικός ταξιδιωτικός κολοσσός θα επιμηκύνει τη σεζόν, με πτήσεις μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, οπότε και υπάρχει καταγεγραμμένη ζήτηση, καθώς και με δρομολόγια κρουαζιέρας μέχρι και τα τέλη του επόμενου μήνα.
Πηγή: tourismtoday.gr