Χωρίς αντίκρυσμα αποδεικνύονται οι κρατήσεις των Γερμανών τουριστών σε ξενοδοχεία (και ελληνικά) στις ιστοσελίδες του on line ταξιδιωτικού πρακτορείου Unister Travel, που κήρυξε πτώχευση μετά τον μυστηριώδη θάνατο του ιδρυτή του Thomas Wagner σε αεροπορικό ατύχημα.
Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι όσοι έχουν κάνει κράτηση δεν θα επηρεαστούν από τις εξελίξεις, αποδεικνύεται ότι τα χρήματα που έδωσαν οι πελάτες δεν έφτασαν ποτέ στα ξενοδοχεία.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Katharina Friesen από το Ντίσελντορφ, η οποία έκλεισε πακέτο διακοπών για την ίδια, το παιδί της και τη μητέρα της σε ξενοδοχείο της Κρήτης. Όπως κατήγγειλε η Ένωση Καταναλωτών της Σαξονίας, η Katharina Friesen πλήρωσε 2.900 ευρώ μέσω της ιστοσελίδας, αλλά όταν έφτασε στο κρητικό ξενοδοχείο, στις 22 Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δήλωσαν άγνοια και της ανέφεραν ότι ουδέποτε πήραν χρήματα στο όνομά της. Έτσι για να κάνει τις διακοπές των 2 εβδομάδων θα έπρεπε να πληρώσει και πάλι τα 2.900 ευρώ. Τότε εκείνη επέστρεψε στη Γερμανία και στράφηκε δικαστικά κατά της εταιρείας, ζητώντας πίσω τα χρήματά της και ένα ποσό για αποζημίωση.
Η Ένωση Καταναλωτών της Σαξονίας αναφέρει ότι υπάρχουν και άλλες ανάλογες καταγγελίες.
tornosnews.gr
Διαβάστε για την πτώχευση του Unister Holding, που ήταν ο μεγαλύτερος online ταξιδιωτικός όμιλος της Γερμανίας.