Σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Δωδεκανήσου επί κακουργημάτων με απευθείας κλήση της Εισαγγελίας Εφετών Δωδεκανήσου παραπέμπονται την 5η Δεκεμβρίου 2018, 46 εμπλεκόμενοι στην πολύκροτη υπόθεση διακίνησης ναρκωτικών στο νησί με την κωδική ονομασία “Web of Drugs”.

Το κλητήριο θέσπισμα περιλαμβάνει ακόμη έναν ημεδαπό, που έχει αποβιώσει.
9 εκ των κατηγορουμένων είναι προσωρινά κρατούμενοι στην συγκεκριμένη υπόθεση κι ακόμη ένας προσωρινά κρατούμενος λόγω εμπλοκής του σε υπόθεση διακίνησης ναρκωτικών, που εξιχνιάστηκε στην Αθήνα.
Η δικογραφία περιλαμβάνει 278 κατηγορούμενους, εκ των οποίων οι 100 αγνώστων στοιχείων και σχηματίστηκε μετά από 5μηνη παρακολούθηση τηλεφωνικών συνδιαλέξεων μεταξύ εμπόρων και χρηστών στο νησί της Ρόδου και κυρίως στον Αρχάγγελο, στη Νότια Ρόδο και στην πόλη της Ρόδου.
Η δικογραφία περιλαμβάνει ακόμη 163 χρήστες-αγοραστές ναρκωτικών γνωστών στοιχείων.
Οι υπολειπόμενοι κατηγορούμενοι θα παραπεμφθούν σε δίκη σε βαθμό πλημμελήματος.
Πιο συγκεκριμένα οι δύο 50χρονοι κάτοικοι Αρχαγγέλου, δύο 29χρονοι κάτοικοι Αρχαγγέλου, ένας 43χρονος συντοπίτης τους, ο 38χρονος Αλβανός, ένας 70χρονος κάτοικος Κορίνθου και ένας 34χρονος Αλβανός, κάτοικος Πειραιά, φέρονται να συνέστησαν ως αρχηγοί ή εντάχθηκαν ως μέλη σε δύο εγκληματικές οργανώσεις που διακινούσαν ναρκωτικά σε μεγάλες ποσότητες στον Αρχάγγελο, στ’ Αφάντου, στο Φαληράκι, στην παραλία της Τσαμπίκας, στα Στεγνά και στη Νότια Ρόδο.
Κατά την διάρκεια της επιχείρησης έγινε συστηματική καταγραφή 24 τηλεφωνικών συνδέσεων, που κατείχαν 14 ύποπτοι.
Καταγράφηκαν 35.000 περίπου, τηλεφωνικές συνομιλίες και έγιναν 3.242 αποφωνήσεις με ποινικό ενδιαφέρον καθώς αφορούν σε συναλλαγές με ναρκωτικά.
Από την αξιολόγηση του υλικού, που προέκυψε από τις συνομιλίες που κατεγράφησαν, προέκυψαν ειδικότερα τα εξής:
Στην πρώτη εγκληματική ομάδα αρχηγός φέρεται ο 70χρονος κάτοικος Κορίνθου, που αποστέλλει ναρκωτικά στη Ρόδο σε συνεργούς του.
Αρχηγός της ίδιας οργάνωσης φέρεται ένας 50χρονος κάτοικος Αρχαγγέλου, που παραλαμβάνει τα ναρκωτικά και φέρεται να συντονίζει την διακίνησή τους και να πληρώνει την αγορά των ναρκωτικών στον 70χρονο.
Στην ίδια οργάνωση φέρονται ως μέλη ένας 50χρονος κάτοικος Αρχαγγέλου κι ένας 29χρονος κάτοικος ομοίως.
Στην δεύτερη εγκληματική οργάνωση αρχηγός φέρεται να είναι ένας 35χρονος Αλβανός, κάτοικος Πειραιά, που διακινεί κυρίως κοκαΐνη και υπαρχηγός ένας 38χρονος ομοεθνής του.
Ο τελευταίος φέρεται να συνεργάζεται με έναν 29χρονο κάτοικο Αρχαγγέλου, στον οποίο αποδίδεται ομοίως ρόλος υπαρχηγού.
Ο 38χρονος Αλβανός φέρεται να συμμετείχε μάλιστα και σε άλλη εγκληματική οργάνωση που εξαρθρώθηκε τον Ιούλιο του 2017.
Μέλη της ίδιας οργάνωσης φέρονται ένας 43χρονος κάτοικος Αρχαγγέλου κι ένας 57χρονος συντοπίτης του.
Ακόμη 4 Αρχαγγελίτες φέρονται να έχουν περιστασιακή σχέση με μέλη των δύο οργανώσεων.
Σημειώνεται ότι από τις έρευνες των αστυνομικών φέρεται να έχει προκύψει ότι ο 70χρονος ημεδαπός από την Κόρινθο έχει διακινήσει τουλάχιστον 27.500 γραμμάρια κάνναβης στο νησί της Ρόδου.
Η δεύτερη εγκληματική οργάνωση σε χρονικό διάστημα τρισήμιση μηνών περίπου, φέρεται να διακίνησε 31.615 γραμμάρια κάνναβης, τουλάχιστον 285 γραμμάρια κοκαΐνης και τουλάχιστον 74 γραμμάρια ηρωίνης.
Ο 33χρονος Αλβανός φέρεται να έχει διακινήσει κοκαΐνη βάρους τουλάχιστον 671,5 γραμμαρίων και ο 57χρονος Αρχαγγελίτης κοκαΐνη βάρους τουλάχιστον 441,5 γραμμαρίων.
Ως συνήγοροι υπεράσπισης των κατηγορουμένων παρίστανται οι δικηγόροι κ.κ. Μανώλης Κουτσούκος, Ακης Δημητριάδης, Στ. Κιουρτζής, Δήμος Μουτάφης, Μανώλης Βλάχος, Ζαμπετούλα Φουτούλη, Δημήτρης Γεωργάς, Βασίλης Μπέης, Δημήτρης Καραγεώργης, Στέλιος Αλεξανδρής και Αχιλλέας Δασκαλάκης.
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Συνελήφθησαν χθες (24 Οκτωβρίου 2018) το μεσημέρι στην Κάλυμνο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματός Καλυμνίων, δυο άτομα ηλικίας 28 και 18 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν ξεχωριστές ποινικές δικογραφίες για τα κατά περίπτωση αδικήματα της αγοράς-προμήθειας και κατοχής ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, μετά από αξιολόγηση στοιχείων σχετικά με υποθέσεις διακίνησης ναρκωτικών, πραγματοποιήθηκαν διαδοχικά στοχευμένοι αστυνομικοί έλεγχοι στους κατηγορούμενους μετά την παραλαβή ταχυδρομικών δεμάτων και βρέθηκαν:
Στην κατοχή του 18χρονου, ακατέργαστη κάνναβη βάρους -54- γραμμαρίων, τοποθετημένη σε δυο αυτοσχέδιες συσκευασίες
Στην κατοχή του 28χρονου ακατέργαστη κάνναβη βάρους -16,3- γραμμαρίων, τοποθετημένη σε τρεις αυτοσχέδιες συσκευασίες
Οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν
Επιστολή προς την πανεπιστημιακή κοινότητα έστειλαν φοιτητές και φοιτήτριες από τη Φιλοσοφική Σχολή για την κατάσταση που επικρατεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Και όπως καταγγέλλουν, η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί και πλέον φοβούνται για τη σωματική τους ακεραιότητα, αφού η διακίνηση των ναρκωτικών γίνεται μέρα μεσημέρι στο εσωτερικό της σχολής.
Διαβάστε παρακάτω τα όσα καταγγέλλουν με την επιστολή τους που δημοσίευσε το «thestival»:
«Αγαπητά μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας.
Αποτελεί δυσάρεστη πραγματικότητα το γεγονός ότι κάθε χρόνο ο χώρος του πανεπιστημίου μας, ο χώρος της καθημερινής εκπαιδευτικής και φοιτητικής μας ζωής, όλο και υποβαθμίζεται, γίνεται όλο και λιγότερο ασφαλής για τους φοιτητές και τους εργαζομένους. Κάθε μέρα από νωρίς το πρωί, στον προαύλιο χώρο της Φιλοσοφικής Σχολής κινούνται ουσιαστικά ανενόχλητοι έμποροι ναρκωτικών, οι οποίοι κάνουν τις δοσοληψίες τους μπροστά στα μάτια όλων, ακόμη και μπροστά στους φύλακες του campus, οι οποίοι μάλλον δεν μπορούν να κάνουν τίποτε.
Η κατάσταση έχει εκτροχιαστεί τόσο που οι διακινητές σχεδόν διαλαλούν το εμπόρευμά τους σε κάθε περαστικό, παρενοχλούν φραστικά και ενίοτε σωματικά φοιτήτριες και φοιτητές, συγκεντρώνονται και φωνάζουν ακριβώς έξω από τις αίθουσες που κάνουμε μάθημα. Δεν υπάρχει φοιτητής που να μην έχει δει από κοντά είτε χρήση είτε διακίνηση είτε καβγάδες μεταξύ των συμμοριών. Είναι γνωστό ότι πέρυσι μια φοιτήτρια έπεσε θύμα βιασμού μέσα στο campus τις βραδινές ώρες.
Όπως προχωρούν τα πράγματα, είναι θέμα χρόνου προτού συμβούν ανάλογα περιστατικά και υπό το φως του ηλίου, και –ποιος ξέρει– ίσως σταδιακά οι διακινητές να πάψουν να περιορίζονται στον προαύλιο χώρο και να αρχίσουν να μπαίνουν και μέσα στα κτίρια, εφόσον δεν υπάρχει πρακτικά κανένας έλεγχος (τα τρία κτήρια της Φιλοσοφικής έχουν μόνον έναν φύλακα!). Ήδη οι φοιτητές φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε σε πολλές περιοχές του πανεπιστημίου, το οποίο τείνει να μετατραπεί σε γκέτο, ειδικά μετά τη δύση του ηλίου που εγκαταλείπεται στην τύχη του. Σε λίγο δεν θα αρκεί να σκύβουμε το κεφάλι και να επιταχύνουμε το βήμα μας περνώντας δίπλα από τους εμπόρους που προκαλούν με κάθε τρόπο, θα φτάσουμε να μην πηγαίνουμε στα μαθήματα μας.
Είμαστε φοιτητές και φοιτήτριες από τη Φιλοσοφική Σχολή που έχουμε κουραστεί από τη συνεχή υποτίμηση των σπουδών μας, από τον φόβο να κυκλοφορήσουμε σε έναν χώρο που αποτελεί το δεύτερο σπίτι μας, από την εξαθλίωση της Σχολής μας σε επίπεδα τριτοκοσμικής χώρας.
Μέσα στη δυσμενή κατάσταση της χώρας μας και παρά τις πολλές δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει το πανεπιστήμιο για τη λειτουργία του, δεν αποτελεί δικαιολογία ή παρηγοριά να λένε ορισμένοι ότι το πανεπιστήμιο είναι απλώς εικόνα της κοινωνίας. Πιστεύουμε ότι οφείλει να παραμείνει ένα υγιές κύτταρο μέσα στην κοινωνία που θα διασφαλίζει την εκπαίδευση της νέας γενιάς. Χιλιάδες φοιτητές μοχθώντας καταφέραμε να συνεχίσουμε τις σπουδές μας σε τριτοβάθμια ιδρύματα, ευελπιστώντας για ένα καλύτερο μέλλον. Αυτό υπονομεύεται όταν το πανεπιστήμιο αφήνεται να μετατραπεί σε εστία εγκληματικότητας και οι φοιτητές νιώθουμε συνεχώς υπό απειλή μέσα στον χώρο μας. Είναι σαν η πολιτεία να έχει εγκαταλείψει το πανεπιστήμιο και να θέλει να μας κάνει να πιστέψουμε ότι αυτή η άθλια καθημερινότητα που ζούμε είναι η νέα κανονικότητα. Γιατί;
Ζητούμε από τους αρμοδίους, τις πανεπιστημιακές αρχές και την πολιτεία, να μην κρύβονται πίσω από γενικόλογες προτροπές, ευχολόγια και στατιστικές, και να λάβουν επιτέλους αποτελεσματικά μέτρα και να διασφαλίσουν το ελάχιστο: την αίσθηση της σωματικής μας ασφάλειας στην ακαδημαϊκή μας ζωή. Δεν επιλέξαμε να ζούμε σε κάποιο κέντρο διακίνησης ναρκωτικών! Θέλουμε έναν χώρο εκπαίδευσης και δημιουργίας. Είμαστε φοιτήτριες και φοιτητές και απαιτούμε πίσω το πανεπιστήμιό μας».
Πηγή: Κραυγή αγωνίας των φοιτητών του ΑΠΘ: Φοβόμαστε -Η διακίνηση ναρκωτικών γίνεται μέρα μεσημέρι | iefimerida.gr

αστυνομικοί

αστυνομικοί

Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου

newsit.gr

Καυτοί διάλογοι, με κωδικές ονομασίες προκειμένου -κατά την κατηγορία- να κρύψουν το πραγματικό νόημα των συνομιλιών τους, περιλαμβάνονται στο διαβιβαστικό του τμήματος ειδικών υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. για το κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, μέλη του οποίου φέρονται να είναι και αστυνομικοί.
Γύρω από τη γαστρονομία φαίνεται πως κινούνταν οι περισσότερες ονομασίες που κατάφεραν να αποκρυπτογραφήσουν οι αστυνομικοί με τη βοήθεια του υπερκοριού. Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι κατηγορούμενοι αναφέρονταν σε ναρκωτικές ουσίες όταν μιλούσαν για «κέικ», «σουβλάκια», «βούτυρο» και άλλα τρόφιμα.
Οπως αναφέρει στο έγγραφό της η ΕΛ.ΑΣ., οι συλλήψεις ήρθαν ύστερα από ανώνυμη καταγγελία, σύμφωνα με την οποία ένας αρχιφύλακας σχετιζόταν με δύο πρόσωπα που ελέγχονταν από τις Αρχές, εκ των οποίων ο ένας εμφανιζόταν να είχε υποθάλψει τους δύο βαρυποίνιτες που απέδρασαν από το λιμάνι του Πειραιά κατά τη μεταγωγή τους στις φυλακές Χανίων τον περασμένο Μάιο. Η επίμαχη έρευνα και συγκεκριμένα οι άρσεις τηλεφωνικού απορρήτου που ακολούθησαν οδήγησαν στην πρόσφατη σύλληψη εννέα προσώπων, ενώ την ίδια ώρα ακόμα δύο αναζητούνται.
Ολοι οι κατηγορούμενοι που έχουν συλληφθεί οδηγήθηκαν χθες ενώπιον του τακτικού ανακριτή, από τον οποίο ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν την Πέμπτη. Στόχος τους είναι να ετοιμάσουν τους υπερασπιστικούς τους ισχυρισμούς, καθώς είναι αντιμέτωποι με βαρύτατες κακουργηματικές πράξεις.
Κατά το διαβιβαστικό, βασικός κατηγορούμενος είναι άνδρας αλβανικής υπηκοότητας, τον οποίο ονομάζουν «Τόνι» και εμφανίζεται να είναι εκείνος που προμήθευε τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους με ναρκωτικές ουσίες, έτσι ώστε να διακινηθούν σε ένα δίκτυο πελατών. Χαρακτηριστικά στα τέλη Αυγούστου καταγράφεται η εξής συνομιλία:
– Εχω τον «κοντό», κοιμάται μιάμιση ώρα να ξέρεις.
– Κέρωσε ε;
Ναι (…) όλη τη δουλειά να ξέρεις… βέβαια αυτό είναι για να ανακτήσεις τις δυνάμεις του το τέτοιο.
Ολη τη δουλειά είναι το «βούτυρο» να ξέρεις. Δεν υπάρχει (…) τίποτα. Τι (ακατάληπτο) και αρχ… και μύδια που έλεγες εσύ…
Σε άλλο σημείο, σύμφωνα με το διαβιβαστικό, ο «Τόνι» αναφέρει σε συγκατηγορούμενό του πως είχε πάρει διπλάσια ποσότητα από το συνομιλητή του, πως έχει ξεμείνει και ότι περιμένει να προμηθευτεί το βράδυ.
– Τίποτα, ρε παιδί μου, απλά έλεγα μήπως σε έβλεπα για κανένα «10λεπτο», έτσι αυτά.
– Εχω ξεμείνει, έχω ξεμείνει, όταν σου λέω έχω ξεμείνει, πήραμε, είχα πάρει το διπλάσιο από εσένα εδώ και έχω ξεμείνει.
– Ναι, ναι, πότε το βλέπεις;
– Είναι αναμονή, είναι αναμονή, μπορεί και σήμερα το βράδυ, δεν ξέρω πότε ακριβώς.
– Εντάξει ωραία (…) απλά επειδή έχω μια επαρχία ένα ταξίδι, όταν ετοιμαστείς πάρε με τηλέφωνο.
– Οκ, κανένα πρόβλημα.
– Θα σε περιμένω απλά γιατί τους έχω λίγο στην καψούρα, κατάλαβες;
Πάντως, όπως προκύπτει από τις συνομιλίες, το τελευταίο διάστημα τα πράγματα ήταν ιδιαίτερα τεταμένα. Κι αυτό γιατί ο μετέπειτα κατηγορούμενος αρχιφύλακας είχε εξαφανιστεί από το προσκήνιο, οξύνοντας τα πνεύματα. Ηδη από τον Σεπτέμβριο η ΕΛ.ΑΣ. αρχίζει να καταγράφει διαλόγους που δείχνουν την αναστάτωση που επικρατεί. «Αμα κάνει μα…ία τον έχουμε. Εχω τις ηχογραφήσεις, έχουμε τις φωτογραφίες…», αναφέρουν δύο κατηγορούμενοι σε τηλεφωνική τους συνομιλία, ενώ λίγες ώρες αργότερα αποφασίζουν πως εάν ο αρχιφύλακας δεν εμφανιστεί σε πέντε ημέρες, θα πάρουν τα αποδεικτικά στοιχεία που υποστήριζαν ότι είχαν και θα τα στείλουν στην ΕΛ.ΑΣ.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot