Σύμφωνα με το τελευταίο σχέδιο, η πρώτη κλήρωση θα γίνει τελικά τον Οκτώβριο και θα αφορά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές που θα έχουν πραγματοποιήσει οι φορολογούμενοι τον Σεπτέμβριο.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί η υπουργική απόφαση, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα προβλέπει μεταξύ άλλων:
- Για κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή που έχει κάνει ο φορολογούμενος – ΑΦΜ θα αποδίδεται συγκεκριμένος αριθμός λαχνών.
- Στη συνέχεια θα διενεργούνται ηλεκτρονικές κληρώσεις από το υπουργείο Οικονομικών από τις οποίες θα προκύπτουν οι τυχεροί που θα κερδίζουν το χρηματικό έπαθλο.
- Το χρηματικό έπαθλο θα είναι 1.000 ευρώ ανά τυχερό.
- Κάθε μήνα θα κληρώνονται 1.000 τυχεροί.
- Μετά την κλήρωση το χρηματικό έπαθλο θα κατατίθεται στον τραπεζικό λογαριασμό του φορολογούμενου που έχει δηλώσει. Το έπαθλο των 1.000 ευρώ θα είναι αφορολόγητο, ακατάσχετο και επίσης δεν θα συμψηφίζεται με άλλες οφειλές του φορολογουμένου είτε προς την Εφορία είτε προς τα ασφαλιστικά ταμεία.
Διαβάστε περισσότερα: Πάει για Οκτώβρη η λοταρία των αποδείξεων - Dikaiologitika News

Από τον άλλο μήνα (Σεπτέμβριο) και μετά από αλλεπάλληλες χρονικές μεταθέσεις, αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή το καθεστώς των μηνιαίων κληρώσεων, για τις αποδείξεις που θα επιβραβεύουν τους φορολογούμενους για συναλλαγές με ηλεκτρονικό τρόπο στο "κυνήγι" για το χτίσιμο του αφορολόγητου.

Στην κληρωτίδα θα μπαίνουν όλες οι αποδείξεις που θα κάνει ο κάθε φορολογούμενος. Κάθε απόδειξη θα αντιστοιχεί σε έναν συγκεκριμένο ΑΦΜ, ενώ τα στοιχεία θα είναι διαθέσιμα από την κίνηση των τραπεζικών λογαριασμών των τραπεζών, μέσω των οποίων γίνονται οι δαπάνες με πλαστικό χρήμα.

Κάθε μήνα, το υπουργείο Οικονομικών θα "κληρώνει" σε 1.000 πολίτες που κάνουν συναλλαγές με κάρτες και συλλέγουν αποδείξεις συνολικό ποσό 1 εκατ. ευρώ, δηλαδή 1.000 ευρώ στον καθένα, ποσό το οποίο θα είναι απαλλαγμένο από το φόρο που παρακρατείται στα κέρδη από τυχερά παιχνίδια.

Σε ετήσια βάση οι πολίτες θα μοιράζονται κέρδη 12 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή το κράτος επιδιώκει να εισπράξει από τον περιορισμό της φοροδιαφυγής τουλάχιστον 2,4 δισ. ευρώ. Αν και οι πιθανότητες να κερδίσει κάποιος τα 1.000 ευρώ είναι ελάχιστες για το κράτος το όφελος από το κυνήγι αποδείξεων εκατομμυρίων πολιτών θα είναι πολλαπλάσιο.

Τα 1.000 ευρώ αυτά θα είναι αφορολόγητα όπως προβλέπεται σε τροπολογία που ψηφίστηκε πρόσφατα, καθώς στα έπαθλα των κληρώσεων δεν θα επιβάλλεται ο φόρος που παρακρατείται στα κέρδη από τυχερά παιχνίδια.
Τέλος, στο υπουργείο Οικονομικών μελετούν να υπάρξουν και επιπλέον κληρώσεις χρηματικών ποσών προκειμένου οι πολίτες να έχουν κίνητρο να ζητούν αποδείξεις, ακόμη και αν έχουν «κτίσει» το ποσό για να εξασφαλίσουν το αφορολόγητο και να μην πληρώσουν πρόσθετο φόρο 22%.

Η ΡΟΔΙΑΚΗ 

Νέα "λουκέτα¨ και πρόστιμα επέβαλαν οι "ράμπο" της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Μάλιστα σε δύο περιπτώσεις έκλεισαν ένα αναψυκτήριο στη Σπιναλόγκα και μία ψαροταβέρνα στη Ρόδο για 96 ώρες γιατί τους έπιασαν για δεύτερη φορά να μην εκδίδουν αποδείξεις.

Επίσης οι ράμπο έκλεισαν για 48 ώρες γνωστό εστιατόριο στη Νάουσα της Πάρου, και ένα μπαρ στην Ιο.

Επέβαλαν πρόστιμα σε τουριστικό λεωφορείο που κάνει το δρομολόγια Αθήνα-Κινέττα γιατί δεν είχε εκδώσει 38 εισιτήρια, σε πολυτελή ενοικιαζόμενα στην Οία της Σαντορίνης γιατί δεν είχαν κοπεί αποδείξεις 1.000, 1.100 και 500 ευρώ, σε άλλα ενοικιαζόμενα στο Φηροστεφάνι που δεν είχε εκδώσει αποδείξεις 900, 250 και 170 ευρώ και σε επιχείρησης ενοικίασης ομπρελών και δραστηριοτήτων με αλεξίπτωτο στο Πρασονήσι Ρόδου.

Στη «φάκα» των ασφαλιστικών εισφορών αναμένεται να πέσουν όλοι οι μισθωτοί και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που κάνουν χρήση αποδείξεων δαπάνης για να εισπράξουν έσοδα από κάποια πρόσθετη επαγγελματική δραστηριότητα.

Χωρίς να έχει τεθεί όριο στο ύψος του εσόδου, έχει συσταθεί επιτροπή από το υπουργείο Εργασίας για να επιβάλλει ασφαλιστικές εισφορές και σε αυτή τη μορφή εργασίας. Βέβαια η συγκεκριμένη επιτροπή καλείται να αντιμετωπίσει μια σειρά από δυσκολίες που δημιουργεί το ίδιο το ασφαλιστικό σύστημα, ώστε να καταφέρει να εκδώσει την επίμαχη εγκύκλιο που θα οριοθετεί τον τρόπο επιβολής εισφορών. Σε πρώτη φάση, το πιο σημαντικό εμπόδιο που πρέπει να ξεπεραστεί αφορά το χρόνο που θα ζητηθεί να επιβληθεί ασφαλιστική εισφορά. Υπάρχει το ενδεχόμενο της επιβολής της από την 1.1.17,  γεγονός που αν συμβεί θα σημαίνει πρόσθετη επιβάρυνση για χιλιάδες εργαζόμενους που έλαβαν κατά το παρελθόν αυτό το επιπλέον έσοδο, κάνοντας χρήση τίτλου κτήσης. Επίσης, πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θα ισχύσει για όσους, κατά την έναρξη εφαρμογής της σχετικής εγκυκλίου, αποδειχθεί ότι είναι συνταξιούχοι ή άνεργοι. Στην αρμόδια επιτροπή έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι θα πρέπει να είναι διαφορετική η προσέγγιση που θα πρέπει να έχει η εγκύκλιος γι’ αυτές τις δύο πολύ «ειδικές» κατηγορίες πολιτών. Όσο και αν ο τίτλος κτήσης εκδόθηκε σε χρονικήπερίοδο που ήταν εν ενεργεία εργαζόμενοι…

Στην ουσία η απόδειξη δαπάνης είναι ένα εισόδημα, το οποίο εισπράττει ο δικαιούχοςσε μία δεδομένη χρονική στιγμή. Είναι εισόδημα που θα μπορούσε να θεωρηθεί περιστασιακό, με την έννοια ότι δεν έχει μόνιμη και σταθερή ροή. Άρα σε αυτό το πεδίο πρέπει να κινηθούν και οι ασφαλιστικές εισφορές που θα επιβληθούν προς τουςαποδέκτες αυτού του εισοδήματος.AdTech Ad

Πάντως όσο προχωρούν οι εργασίες της συγκεκριμένης επιτροπής, τόσο γίνονται αντιληπτές πρακτικές δυσκολίες υπολογισμού εισφορών για έσοδα από τίτλους κτήσης. Ειδικά αν πρόκειται για αποδείξεις δαπάνης προηγούμενων ετών μοιάζει πολύ δύσκολο να επιτευχθεί η επιβολή εισφοράς.

Dikaiologitika News

Απόδειξη χωρίς… ΑΦΜ φαίνεται ότι είναι το νέο κόλπο των φοροφυγάδων επιχειρηματιών στην Κρήτη, που δεν διστάζουν να κόβουν αποδείξεις «μαϊμού» κατακλέβοντας το κράτος!

Αυτό τουλάχιστον διαπίστωσε αναγνώστης του cretapost που επισκέφτηκε τα Φαλάσαρνα πριν λίγες ημέρες.

Σύμφωνα με την καταγγελία του, ο ίδιος μαζί με μία παρέα 12 ατόμων μετά από το μπάνιο τους στην παραλία της περιοχής αποφάσισαν να απολαύσουν διάφορους μεζέδες σε μία ταβέρνα – η οποία ήταν γεμάτη από κόσμο.

Όλα κυλούσαν μια χαρά μέχρι που φώναξαν τον ιδιοκτήτη – που εκτελούσε και χρέη σερβιτόρου – για να ζητήσουν τον λογαριασμό.

«Ο πολύ ευγενικός σερβιτόρος – ιδιοκτήτης», εξιστορεί ο αναγνώστης, «έρχεται στο τραπέζι μας και συμβουλευόμενος το κινητό του – σύστημα φορητής παραγγελιοληψίας – μας ανακοινώνει το ύψος του λογαριασμού και τελειώνοντας την πρόταση του συμπληρώνει: “Ένα λεπτό να σας φέρω και την απόδειξή σας”. Φέρνοντας μας λοιπόν την υποτιθέμενη απόδειξη νιώσαμε απίστευτα προσβεβλημένοι».

Οπως φαίνεται και στην φωτογραφία στην δήθεν απόδειξη είναι αναγραμμένη η παραγγελία και το ποσό, η επωνυμία της επιχείρησης με το ΑΦΜ και την ΔΟΥ να είναι… άφαντα!

Η παρέα των 12 ατόμων, όπως ήταν φυσικό, εκνευρίστηκε και ζήτησε από τον σερβιτόρο – ιδιοκτήτη να της προσκομίσει μία αληθινή φορολογική απόδειξη και όπως μας αναφέρει ο αναγνώστης «μετά από περίπου ένα τέταρτο μας έφερε δύο πραγματικές αποδείξεις που αθροιστικά ταίριαζαν με το ποσό».

Πηγή: Cretapost.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot