Σε συνέχεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Κω, αναφορικά με τις δράσεις προβολής και προώθησης του νησιού, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου παρέδωσε στο δήμο του νησιού όλο το δημιουργικό υλικό προκειμένου να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή η εξειδικευμένη καμπάνια με τίτλο “Kos made of summer”.

Συγκεκριμένα κατατέθηκαν από τη Διεύθυνση Τουρισμού της ΠΝΑΙ στο δήμο της Κω:

-Το εξειδικευμένο Marketing Plan του τουριστικού προϊόντος του νησιού, το οποίο εκπονήθηκε από την Περιφέρεια σε συνεργασία με τη Marketing Greece, στο πλαίσιο του ευρύτερου πλάνου της Περιφέρειας.

-Ειδική παρουσίαση με τα επιλεγμένα λογότυπα για την Κω, προκειμένου να προχωρήσουν ο δήμος με την Ένωση Ξενοδόχων και τους αρμόδιους φορείς σε αξιολόγηση και στην τελική επιλογή.

Όταν γίνει η επιλογή από το δήμο της Κω ανάμεσα στις προτάσεις που κατατέθηκαν, η Περιφέρεια αναλαμβάνει την ψηφιακή προώθηση της καμπάνιας, την υλοποίηση ενεργειών με bloggers κλπ. έτσι ώστε ο όλος σχεδιασμός να φθάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους αποδέκτες.

Σημειώνεται ότι η Κως είναι το πρώτο νησί της Περιφέρειας από όπου ξεκινά η εφαρμογή του τριετούς στρατηγικού πλάνου για τον Τουρισμό, λόγω των ειδικών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα και έχουν καταφέρει πλήγμα στην τουριστική του φήμη.

Πέρα από τα παραπάνω, με πρωτοβουλίες της Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Ν. Αιγαίου, Μαριέτας Παπαβασιλείου θα υλοποιηθεί μία σειρά δράσεων για την βελτίωση της τουριστικής φήμης της Κω. Στο πλαίσιο των προσπαθειών αυτών, θα επισκεφθούν τον Απρίλιο το νησί του Ιπποκράτη 20 Πολωνοί δημοσιογράφοι και 150 εκπρόσωποι πολωνικών τουρ οπερέιτορς.

Σημειώνεται ότι οι αγορές που παρουσιάζουν υστέρηση κρατήσεων είναι αυτές της Πολωνίας, της Σκανδιναβίας, της Ολλανδίας και του Βελγίου. Η Πολωνία μαζί με τη Σκανδιναβία παρουσιάζουν όμως περιθώρια βελτίωσης σε αντίθεση με το Βέλγιο και την Ολλανδία, γι’ αυτό και η Περιφέρεια στοχεύει αρχικά στις δύο αυτές αγορές. Μετά τη φιλοξενία της πολωνικής αποστολής στην Κω, θα ακολουθήσει αντίστοιχη δράση για άλλη αγορά.

Στο πλαίσιο των προσπαθειών που καταβάλει η Διεύθυνση Τουρισμού της ΠΝΑΙ για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της Κω, θα φιλοξενηθεί 6σέλιδο αφιέρωμα για το νησί στο ένθετο τουριστικό περιοδικό “TRAVEL BOOK” της εφημερίδας Έθνος. Ειδική στόχευση της συγκεκριμένη ενέργειας είναι η προσέλκυση επισκεπτών από την εγχώρια τουριστική αγορά, δεδομένου του ότι παρατηρείται φέτος στροφή των Ελλήνων στους ντόπιους τουριστικούς προορισμούς.

«Πιστοί στις δεσμεύσεις μας, παραδώσαμε έγκαιρα στην Κω τα απαιτούμενα εργαλεία για την ενίσχυση της τουριστικής της εικόνας. Είναι πολύ σημαντικό σε μια τέτοια δύσκολη στιγμή που περνάει η Κως, να έχει στα χέρια της τα μέσα εκείνα που θα βοηθήσουν στην αντιστροφή του αρνητικού κλίματος. Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece εργάσθηκαν μεθοδικά για να ετοιμάσουν όλο αυτό το υλικό. Η Περιφέρεια έχει αποδείξει ότι καταβάλει ουσιαστική προσπάθεια για την στήριξη του τουριστικού προϊόντος της Κω. Θα είμαστε πάντα δίπλα στο νησί για να επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα", δηλώνει η αντιπεριφερειάρχης Μ. Παπαβασιλείου 

Παρατείνονται τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης και δοκιμαστικής λειτουργίας των Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων σε Πάτμο και Δονούσα. – Αποφάσεις του Περιφερειάρχη

Με σκοπό την ομαλή ολοκλήρωση και λειτουργία σημαντικών έργων για οικοσύστημα και την περιβαλλοντική θωράκιση και προστασία των νησιών, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, με αποφάσεις του, παρατείνει τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης και δοκιμαστικής λειτουργίας των Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) σε Πάτμο και Δονούσα.

Ειδικότερα, ο Περιφερειάρχης υπέγραψε την παράταση της συνολικής προθεσμίας εκτέλεσης του έργου «Κατασκευή του έργου Αναβάθμιση ΕΕΛ Πάτμου», κατά τέσσερις (4) μήνες, έως 30/6/2016 όσον αφορά την ολοκλήρωση της κατασκευής της ΕΕΛ και έως 31/12/2016 για την δοκιμαστική λειτουργία της.

Επίσης, παρατείνεται κατά επτά (7) μήνες, έως 30/11/2016 η ολοκλήρωση της δοκιμαστικής λειτουργίας της ΕΕΛ Δονούσας, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Κατασκευή έργου ΕΕΛ και έργα διάθεσης Λυμάτων Δονούσας».

Η παράταση στο εν λόγω έργο κρίνεται απαραίτητη, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες σύνδεσης με το δίκτυο της ΔΕΗ, καθώς και η εργολαβία που εκτελείται από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και αφορά τις συνδέσεις του εσωτερικού δικτύου αποχέτευσης του οικισμού, προκειμένου να διοχετευθούν τα λύματα στην ΕΕΛ.

Τα δύο έργα είναι ενταγμένα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΠΕΡΑΑ 2007 – 2013).

Να σταματήσει κάθε συζήτηση για νέα φορολόγηση στο χώρο του τουρισμού, ζήτησε ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, κληθείς να σχολιάσει τις πληροφορίες που θέλουν την επιβολή από την κυβέρνηση τέλους διανυκτέρευσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα.

Αν και ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι η αυτοδιοίκηση χρειάζεται έσοδα εντούτοις ξεκαθάρισε ότι ο τουρισμός που αποτελεί τη μοναδική διέξοδο στη χώρα δεν μπορεί να επιβαρυνθεί περισσότερο. Παράλληλα τόνισε ότι οποιαδήποτε σχόλια αυτού του είδους προκαλούν κλίμα αβεβαιότητας και αστάθειας.

Μάλιστα υπογράμμισε ότι ειδικά στην περιοχή μας ο τουρισμός λόγω της κατάργησης του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ έχει υποστεί μεγάλη ζημιά, και καταβάλλονται μεγάλες προσπάθειες για να κρατηθεί όρθιος.

«Δεν έχω διασταυρώσει αν είναι σχέδιο που έχει υιοθετήσει η κυβέρνηση. Όλοι οι τουριστικοί παράγοντες της Ελλάδας όμως έχουν αντιδράσει.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η τοπική αυτοδιοίκηση χρειάζεται έσοδα είναι δεδομένο και αυτονόητο. Και πρέπει να υπάρχουν πόροι με οικονομική αυτοτέλεια.

Από εκεί και πέρα αυτό που μας λείπει είναι ένα πλαίσιο συναίνεσης και συμφωνίας των παραγωγικών φορέων που θα κάνουν την είσπραξη. Πρέπει να βρεθούν έσοδα για την αυτοδιοίκηση αλλά αυτό πρέπει να γίνει με έναν τρόπο ειρηνικό.

Εγώ δε βλέπω από την πλευρά των παραγωγικών τάξεων να υπάρχει μία δογματική άρνηση, απλώς η περίοδος είναι τέτοια που δίνεται μία μεγάλη μάχη επιβίωσης των επιχειρήσεων» δήλωσε ο κ. Χατζημζάρκος.

Μιλώντας ειδικά για την περιοχή μας τόνισε ότι ο ΦΠΑ έχει στοιχίσει πολύ στην ανταγωνιστικότητά μας και πρόσθεσε τα εξής: «Οποιαδήποτε συζήτηση για νέους φόρους σε μία περίοδο που καθημερινά αγωνιούμε να κρατήσουμε όρθιο τον τουρισμό μας και να τον αυξήσουμε στέλνει αρνητικά μηνύματα στην αγορά. Αυτό πρέπει να σταματήσει.

Μέχρι στιγμής τον τουρισμό μας τον πλήττουμε εμείς οι ίδιοι με έναν τρόπο ανεπανόρθωτο. Από τη μία κάνουμε έναν καθημερινό τιτάνιο αγώνα να κρατήσουμε όρθιο αυτό τον τομέα της οικονομίας το μόνο που έμεινε όρθιο για να δίνει ελπίδα και θέσεις εργασίας και από την άλλη επίσης καθημερινά πυροβολούμε τα πόδια μας ή βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας.

Ας σταματήσουμε να παράγουμε ειδήσεις που φέρνουν αγωνία και δημιουργούν περιβάλλον αβεβαιότητας αστάθειας και έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην προοπτική του τουρισμού.

Δεν επιτρέπεται να συνεχίσουμε άλλο αυτή τη συζήτηση. Πρέπει να κλείσει κάθε συζήτηση για νέα φορολόγηση, να αποκατασταθεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ των φορέων της αγοράς και της δημόσιας διοίκησης και σε τοπικό και σε κεντρικό επίπεδο και αν γίνει αυτό θα βρεθεί και το έσοδο και ο τρόπος με τον οποίο θα χρηματοδοτηθεί η αυτοδιοίκηση».

Η ΡΟΔΙΑΚΗ

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αρωγός των εκδηλώσεων που σκοπό έχουν την στήριξη της τοπικής κοινωνίας και κυρίως των ευάλωτων ομάδων που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση, στηρίζει ενεργά τον φιλανθρωπικό αγώνα που πρόκειται να δοθεί στη Ρόδο, μεταξύ της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Ενόπλων Δυνάμεων & Σωμάτων Ασφαλείας και της Μικτής Ομάδας Επιλέκτων της Ε.Π.Σ. Δωδεκανήσου .

Για την άρτια οργάνωση του φιλανθρωπικού ποδοσφαιρικού αγώνα , αύριο, Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 και ώρα 13:30 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου στη Ρόδο, με σκοπό τον συντονισμό της διοργάνωσης.

Στη σύσκεψη θα πάρουν μέρος οι κ. Παναγιώτης Διακοφώτης πρόεδρος Ε.Π.Σ.Δ., εκ μέρους του Υ.ΕΘ.Α., ο Αντιπλοίαρχος Αθανάσιος Μίχας, η Σμηναγός Αικατερίνη Θάνου, η Υποπλοίαρχος Αθανασία Τσουμελέκα, και ο Υπολοχαγός Κωνσταντίνος Παπασταμάτης και από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Κάλλιστος Διακογεωργίου.

Τα έσοδα από τον ποδοσφαιρικό αγώνα θα διατεθούν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο της Ρόδου.

Βασική προτεραιότητα της περιφερειακής αρχής η βελτίωση των σχολικών υποδομών στα νησιά

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η οποία έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα την έμπρακτη υποστήριξη της Παιδείας στα νησιά Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, μέσα από πρωτοβουλίες ενίσχυσης των σχολικών υποδομών, προκειμένου να διασφαλίζονται οι καλύτερες δυνατές συνθήκες διδασκαλίας για μαθητές και διδάσκοντες, προχωρά στην επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Δημοτικού Σχολείου Πέρα Γιαλού Αστυπάλαιας.

Στο πλαίσιο αυτό, με απόφαση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργου Χατζημάρκου, η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Προσθήκη Ισόγειου Κτηρίου κατ’ επέκταση (γραφεία διδασκάλων – κυλικείο) στο Δημοτικό Σχολείο Πέρα Γιαλού Αστυπάλαιας», με συνολικό προϋπολογισμό 133.000,00 ευρώ.

Το έργο αφορά στην κατεδάφιση των υφιστάμενων κτισμάτων και στην κατασκευή νέου ισογείου κτηρίου, κατ’ επέκταση του διώροφου κτηρίου του σχολείου, το οποίο θα φιλοξενεί τα γραφεία των δασκάλων, κυλικείο και αποθήκη. Επίσης προβλέπονται παρεμβάσεις που βελτιώνουν την προσβασιμότητα των ΑμΕΑ, όπως η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου της εισόδου και του χώρου καθαριότητας.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την Τρίτη 10 Μαΐου 2016 και ώρα 10:00πμ. Τα συμβατικά τεύχη του διαγωνισμού και το Έντυπο Οικονομικής Προσφοράς διατίθενται στους ενδιαφερόμενους στην έδρα της Δ.Τ.Ε. Δωδεκανήσου, στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, μέχρι την Πέμπτη 5 Μαΐου 2016.

Το έργο χρηματοδοτείται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

ferriesingreece2

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot